Pages

24. mai 2011

21.05. Veskimetsa RV

Vanemate landseer Tetu
Laupäeval käisime Veskimetsas A-koera rahvusvahelisel võistlusel pealtvaatajaks olemas.  
A3 klassis oli seekord vahelduseks puuduvatele lätlastele kõvasti soomlasi tulnud CACIAgi püüdma.
Minu jaoks oli eredaim hetk see, kui läbi kolme jooksu stabiilselt ja puhtalt esinenud Elika ja Charlie 38sajandikuga CACIAgist (blogilugejatele  nagu minu vanaema, kellel pole ilmselt õrna aimugi, mis võiks olla CACIAg selgituseks - tegemist on rahvusvahelise agilitysertifikaadiga, mis on palju popim värk kui kohalik sertifikaat) ilma jäid...noh, eks järgmisel korral:)

Elika ja Charlie kolmas  res-CACIaciag
Klõpsutasin
ka pildikesi,
sest ükskord
teeb harjutamine mu meistriks! 
Aga sinna läheb veel omajagu aega!


 

 


 
Tutulutu


Kristina ja Joker
 
Eelmine KÕIGE UUEM BORDER on troonilt tõugatud

, sest tuvustati uut KÕIGE UUEMAT BORDERIT, kes minu kahtlustuste kohaselt on maailmameister Fetch Granting Pleasure´i armastuse vili:)





Stiilinäide sellest, kuidas mina pildistan liikuvaid koeri. Ehk siis viimasel hetkel on tabatud osa kaadrist põgeneva koera mingist kehaosast ja paremate tabamuste korral peaaegu ka terve koer. Needless to say, et paljudel piltidel ei olegi üldse mingit koera. Antud pildi paremas servas Femmu õde Liisu.
 
   
Stiilinäide 2: Jane jalad ja Kribu keha

Stiilinäide 3 : Kristi jalad ja Lexi kere

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar