Pages

8. nov 2010

Kes mind A3-e lasi?!!!

Laupäeval toimus Tartu lähedal Kilgi tallides agilityvõistlus (84 osalejat!). Hooaja viimane võistlus, edaspidi sellel aastal veel mõned eksamid vaid. Tore koht oli võistlemiseks, pinnas oli viimase peal ja boonuseks sai ka ilusaid hobuseid vahtida. Kohtunik Leena Rantamäki-Lahtineni rajad ei olnud väga rasked (kui oleks olnud vähem ruumi rada maha panna, oleks ilmselt ahvatlusi valele takistusele minna rohkem tekkinud), sellised jooksurajad. Ääremärkusena ütleks siiski, et pole ammu näinud,et kohtunik nii palju ülehüpatud kontakte läbi laseks, eriti poomil.
Tassisin küll fotoka kaasa, kuid ühtegi pilti ei märganud teha.
Aga ega siin pole erilist vahet, kas mul on fotokas kaasas või ei, ilmselt poleks ma midagi kaadrisse niikuinii saanud..noh näiteks täna tegin metsas Tuutust pilti:

Tuutu saba
Samasugust taiplikkust ilmutasin ka võistlustel:) Kuna läksime Margiti ja Jaanikaga kohale juba kella 9:30neks, siis olin täitsa valmis selleks, et Femmu kella kolmeks on üritusest tüdinenud. Aga nii see polnud ja esimene jooks õnnestus meil lausa suurepäraselt, Femmu jooksis üsna lõbusalt ja tegime ``puhta`` raja. jippiii. except mutt oli raja valesti pähe õppinud! Oleks siis midagi keerulist olnud, mingi raske kombinatsioon vms..oh ei, lihtsalt üks üksik tõke, mis tuli võtta ümbert, mitte otse üle nagu mina õppisin. Ega ma ju ei vaata kuidas teised õpivad...ikka omaenese tarkusest eksole...Saatuslikuks said kahepoolsed numbrid. Kui tõkketiiva vahelt paistab nt. number 17, siis see, kus pool tõket see numbrialus ise paikneb on ilmselt minu jaoks juba liiast tähele panna! No vähemalt nii umbes nelja järgneva võistleja jagu sain rõõmustada puhta raja üle, siis taipasin, et mingil põhjusel teevad kõik järgmised seda tõket teiselt poolt. Oh jeh, sinna läks igatahes teine koht, (mõõtsin nii enese piitsutamiseks video pealt üle, et teisele kohale tulnud Liisu oli pisut aeglasem..mitte-Eesti koer kes võitis, oli, jumal tänatud, püüdmatult kiire, oh seda nuttu ja hala veel siis kui esimene koht oleks nii lollilt ära läinud:) Üldiselt ma väga ei põe kui vussi läheb, aga no selline vuss paneb mind küll oma vaimsete võimete üle tugevalt järele mõtlema:p
Jooks ise nähtav Agility Plussi juutuubis: http://www.youtube.com/user/agilitypluss#p/u/7/Re68c6v1fYY

Teisel rajal tegin jälle oma tüüpvea, jätsin koera tunnelit tegema ja läksin tõkke juurde ootama ja muidugi tuli Femmu otsejoones minu juurde, mitte ei võtnud teiselt poolt tõket nagu ma olin asja ette kujutanud, tulemuseks karistuspunktid, pusserdasin ka järgmisel tõkkel ja lõpuks seitsmes koht üheteistkümnest. Positiivsena võib märkida, et Femmu jooksis üsna lõbusalt täitsa võõras kohas ja iseseisvalt rada õppides mõtlesin ma välja samad võtted, mida tegid Elika ja Inga..erinevalt neist ei tulnud mul need lihtsalt välja;)
Enamusele meie klubilistest oli päev väga edukas. Eredamad hetked siis Inga ja Tutulutu kaks nulliga võitu A3 midis. Piret ja bordercavalier Rööbik vahetasid klassi ja on nüüdsest A2es. Kristina sai Jokeriga A2 puhta raja kirja. Elika Troyga võitis A0is ühe jooksu puhta rajaga. Ühesõnaga palju õnne tublidele ja mind nädalaks toidult maha:)

3 kommentaari:

  1. Võime oma tegevust läbi kriitikaprisma näha, on väga hää :)! Aga vaata ka asja helgemat poolt - sa ju tõesti jooksid puhta raja ehk selle, mille selgeks õppisid, sinu plaan ei läinud vussi, suutsid kenasti koera juhtida jne. Tubli! Seda, et rada valesti õpitakse, juhtub ka MMil ja seal ei olnud kahepoolseid numbreid tõkete kõrval inimest haneks tõmbamas...
    Söö ikka nüüd natuke, muidu ei jõua sa ju koeri treneerida! (muu pole oluline, nagu sa isegi tead ;) )

    VastaKustuta
  2. Oh nii tore, et vähemalt sina Piret mu sisekaemustele kaasa elad:)

    VastaKustuta
  3. Olen Piretiga sama meelt :))) Kui oled jooksnud seda mida õppisid puhtalt, siis ongi teil puhas tulemus :)
    Ise olen MM'l õppinud meeskondliku hüpperada valesti ja aru ei saanud miks Tiina ja Margus minu ees ei saanud disklaffi. Ja kuna me olime peaaegu esimene meeskond siis ei jõudnudki aru saada, et hoopis mina õppisin valesti. Ja sinna meie tulemus läkski...

    VastaKustuta