Pages

30. apr 2011

Tunnelite võistlus

Viimasel hetkel sai otsustatud, et panen Minku ja Femmu Tunnelite karikasarja esimesele osavõistlusele kirja. Tunnelite sarja näol on tegemist väga mõnusa võimalusega ´´päris´´ võistlusteks harjutamiseks ja ka meie MM koondise toetamiseks. Nagu ikka, oli rahvast omajagu, algajates (mittevõistelnud ja A1) 53 võistluspaari ja edasijõudnutes (A2-A3) 18 võistluspaari, kohtunik meie oma Inga Järv.

Kui ma varem lootsin, et võistluskogemus Femmuga aitab mind kuidagi kergemalt Minkuga võistlemisse sisse elada, siis selles osas eksisin rängalt. Uue koeraga algab kõik otsast peale. Ehk siis närveldamist enne võistlust ei muutnud fakt, et tegemist mitteametliku lõbusa võistlusega. Samuti, olgem ausad, pole just väga kaua aega mööda Minku opist ning eks ma seda koiba tal ikka kahtlustava pilguga seiran pidevalt.

Esimesel rajal Minkuga tegime kaks viga:
Kuna ma ei ole harjunud Minku kiirust õigesti hindama, ega tea, kui kaua tal kusagil aega võiks minna, siis optimeerin omaenda liikumist liialt. Sedasama teen tihitpeale ka oluliselt aeglasema Femmuga. Peaksin mõtlema sellele, mis oleks koera jaoks parim trajektoor, aga selle asemel kalkuleerin pigem turvalisi variante, et  ise kindlasti jõuaks. Jube raske on sellest harjumusest lahti saada.

Teise rajaga saime sellegipoolest puhtalt hakkama, kuna esimesel rajal juhtunu taustal suutsin kuidagi meeles pidada selle, et ma uudses võistlussituatsioonis siiski ei saa Minkut nii kaugelt juhtida kui  trennis. Selle tulemusel oli Minku küll kohati sunnitud kiirust maha võtma, kuna ma jäin olukorda hiljaks. Siiski, 8. aeg 53 koera hulgast on igati korralik (video Agility Plussi juutuubis   :  http://www.youtube.com/user/agilitypluss#p/u/8/VHoPVqxhalQ  ). Sellega saime päeva positiivselt lõpetada, koondtulemus oli tänu esimese raja pusserdustele vist 29. koht. Olen väga rahul, et loobusin esialgu planeeritud stardiabilise kasutamisest ja proovisin, kuidas Minku starti püsima jääb. Jäi ilusti, ja sellega sai üks minu suur ebakindluse allikas likvideeritud. Samuti olen rahul tema keskendumisvõimega. Kiirus on trennis parem, aga eks see on nii paljudel algajatel.

Iga hetk ``poegima`` valmistuv Femmu oli edasijõudnutes samuti tubli. Agilityrajal tünder siiski vinnas ennast kuidagi üle A takistuse, kuigi korraks mulle juba tundus, et ta sealt üle ei jõuagi, aga siis ilmusid punnsilmad A harja tagant nähtavale :) Koondarvestuses 18 võistluspaari hulgas tänu kahele rajavigadeta jooksule tulemuseks õde Flammy järel IV koht. Kiirus on muidugi üpris olematu.
Femmu jooksud nähtavad  siin:



Kuna tänasest ühtegi pilti pole, siis vaadake naeratavat Jamesi

2 kommentaari:

  1. Femmu oli väga tubli! Eks sa proovi ise "viimase vindi peal rasedana" joosta :D !

    VastaKustuta
  2. hihii, muidugi on ta tubli, aga ma loodan, et mina ei muutu iialgi nii jaburaks, et ennast lõpprasedaks kujutlen ja kangekaelselt selle teadmisega elan:D

    VastaKustuta