Pages

26. nov 2011

TAKO mitteametlik võistlus 26.11.

Kohtunik Anne Tammiksalu.
Tegemist oli Open võistlusega, mis tähendab, et kõik jooksevad hoolimata võistlusklassist ühe raskusastmega radasid.



Eks seda võis karta, et A2 taseme rajad meile ilmselt päris jõukohased pole ja kaks disklahvi me saimegi. Aga tegelikult olen hüpperajaga täitsa rahul, kuni viimaste tõketeni oli täitsa adekvaatne tunne, hoolimata sellest, et ma jooksu pealt mitu kohta teistmoodi lahendasin, sest Minku jõudis mõnda olukorda varem kui olin arvestanud/või siis mina jõudsin hiljem kui olin oletanud. Disklahvi saime tegelikult  slaalomis, kus Minku komistas ja jättis ühe pulga vahele ja mida ma ära ei parandanud.  Minku tegi ka väikese valestardi.

Agilityrada algas sellega, et Minku hiilis mulle vaikselt stardist järgi ja arvas, et otse üle tõkke hüppamine oleks liiga jõhker käsu eiramine ning seega imbus lihtsalt tõkketiiva pulkade vahelt läbi:D Keegi ei märganudki eksole...
Poomi kontaktpinnalt hüppas Minku viltu maha, aga kuna poomi alt oli läbi tunnel, siis jooksin ise üsna järsult poomist eemale, et mitte joosta tunneli otsa ja ilmselt see teda mõjutas, sest harjunud on ta senini ainult minupoolse sujuva poomist eemaldumisega. Tagantjärgi mõtlen, et oleks pidanud proovima teiselt poolt poomi joosta ja järgnevale müürile ette saatma, aga rada õppides ei tundunud see väga suurepärase ideena. Sealt edasi oli mitu pusserdust ja arvestusviga.

Jooks siin:

Üldiselt oli väga hea kogemus midagi keerulisemat proovida, mulle meeldib, et Minku ka keerulisemate kombinatsioonide juures kiirust ei kaota ja jälgib mind väga hästi.

Järgmisel nädalavahetusel ootab ees selle aasta viimane võistlus Pärnus. Ei ole kunagi liiva peal jooksnud Minkuga, saab huvitav olema.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar