Pages

24. dets 2011

Jõulutunne(L)

On saanud toredaks traditsiooniks korraldada jõulu-tunnelivõistlus. Sel aastal tegi seda koertekool Tubli, kohtunik Svetlana Zolotnikova.
Hmm, raske valik: ajada kodus seatükki vardasse või ajada koeri tunnelisse. Kellele raske, kellele mitte.

A0-A1 klassi esimene rada ei olnud eriti kontimurdev, aga samas tunnelitesse sisenemise nurgad olid päris rasked koertele. Ma pole eriti rahul oma lahendustega, mis enamuses olid ettesaatmised (nii sihilikud kui hädavariandid:p), aga kuna Minku on üsna painduv loomake, siis õnnestus rada suuremate äpardusteta läbida, lihtsalt oli selline rabe, oleks võinud oluliselt sujuvam olla ja sellega oleks ka ilmselt aeg võinud parem olla. Aeg siiski mini/midi koertest parim.  

Teine rada DSQ. Avastasime eelmises trennis, et kui ma ees ei ole, keerab Minku kotist välja tulles tagasi mulle jalgadesse ja seda tegi ta ka võistlusel. Kuna ma polnud väga maas, siis jalgadesse ei keeranud, aga otse edasi ei jooksnud, vaid kaldus minu poole ning võttis vale tunneliaugu. Ehk siis nüüd tuleb koti kallal nokkima hakata. Ilmselt on tal kogu aeg see kalduvus olnud, lihtsalt kotti on olnud tavaliselt nii otse minek, et pole vajadust olnud sisseminekut kontrollida ja seega olen olnud piisavalt ees. Siin peab Ingaga leidma ilmselt mingi kuldse kesktee, sest samas ega ma ju ei taha, et ta kotist iga kord pimesi otse edasi tormaks kui rada seda ei nõua. Ehk siis otse edasi peab ilmselt ikkagi olema käsu peale, mitte alati kotiga kaasnev nähtus.
Minku rajad:

Femmu: esimene rada puhas. Päris huvitav rada oli ja Femmu jooksis täitsa lõbusalt. Üks tunneleid jooksev cavalier näeb ikka äraütlemata nupsik välja.

Teisel rajal DSQ. Teises pikas tunnelis Femmu kukkus, seega läks tal tuju veits ära. DSQ tuli vist A ja tunneli valikul. Femmu oli küll juba käppapidi A peal, aga kuna ma hakkasin grammikese liiga vara ära liikuma, lipsas ikkagi A all olevasse tunnelisse. Tavaliselt ma usaldan Femmut nendes valikutes näitan julgelt ja tavaliselt ta lootusi ei peta, seekord läksin suht näpuga teda õigele takistusele ajama ja oligi DSQ käes. Ehk siis jällegi hea õppetund mulle. Kahjuks video on ainult esimesest jooksust, unustasin teise jooksu ajal kaamera kellelegi pihku pista.


Jõul Saku põllul:)  Toredaid pühi teile kõigile!!!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar