Pages

5. juuli 2011

Võistlustreeningud

Osalesime kahel võistlustreeningul:

2. juuli Tuhala võistlustreeningul Femmuga A2-A3 klassis ja Minkuga A0 hüpperajal ja A1 hüpperajal. Kohtunikuks Inga Järv. Femmu sai mõne osaleja hulgast koondarvestuses esikoha. Kuna ilm oli lämbe ja kõik olid ühtlasi ka rajatöölised, siis viimase jooksu ajaks olin peast juba sõna otseses mõttes soe, aga õnneks Femmu vähemalt täitsa viitsis joosta.
Minkuga tegelesin A0 hüpperajal jälle ülemõtlemisega, ehk siis kujutasin ette, et ma ei jõua pärast kõverat tunnelit kätt vahetada. Sellel rajal tuli disklahv ja nagu A1 hüpperada näitas, jõuan küll kätt vahetada. Aeg oli vist kõige parem, aga pudenes kaks pulka, nii et 10. kp. Rahul olen slaalomiga, mis õnnestus puhtalt teha. Videosid kahjuks ei ole.

Eile osalesime aga TAKO võistlustreeningul, kus kavas kaks hüpperada A0 klassile, kohtunik Tiina Jürjo. 

I rada:

Tulemuseks disklahv. Juba õppides tundus kõige keerulisem koht 7-8-9 takistused. Olin suhteliselt kindel, et tunnelisuust nr 6 välja paiskuv Minku mind 7.nda tõkke juures ootamas ei näe ja teeb seal mingi tühja tiiru. Ja nii läkski. Seal oli ka oht, et koer läheb samasse  tunnelisse tagasi, seda siiski ei juhtunud. Disklahvi saime aga 8.ndalt tõkkelt ehk kotist tunnelisse minekul, kuna kotist välja tuiskavale koerale jäi otse nina alla vale tunneliauk. Valesse tunneliauaku minemisest päästsin ta küll ära, aga siis suundus ta hoopis hüppetõkkele, kuna minu vehklemine talle õiget suunda kätte ei andnud. Aga peale kotti kätt vahetama ei oleks niikuinii jõudnud ja poleks tahtnudki, liiga suur tõenäosus pimedast kotist tulev koer ära talluda.
Järgmine puterdus toimus takistustel 13-14-15, kus ma rada õppides ei osanud üldse tähelegi panna, et koer võiks sattuda ka 17ndale takistusele. Sinna aga Minku tänu hooletule juhtimisele justnimelt sattuski:D




II rada:

Oli lihtsam. Takistused 3 ja 4, mis said nii mõnelegi saatuslikuks ei valmistanud meile muret, Minku trajektoor kaldub nii pikkade vahemaade puhul ikka selles suunas, kus mina olen, seega tunneliauk nr 10 polnud tema jaoks mingi ahvatlus ja kuna ma seda ka karta ei osanud, siis seal mingi liigse taidlusega ei tegelnud ja kõik õnnetuski. Tulemus puhas rada ja parim aeg. 



Mõlema jooksu video siin:
http://www.youtube.com/watch?v=gPpa9BMUwvA


Oleme ka osalenud mitte-koeraüritustel, piltidele siiski millegipärast peaasjalikult koerad jäänud:

Mina ja landseer Teti

Vanaema:)


 

bordercollie All Zet All Jazzed Up

Michellu
Femmu ja Minku
Lennuharjutusteks valmistumas

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar